Een triest bericht!

19 april 2015 - Diemen, Nederland

We hebben alles op de rit en alles geregeld, totdat we een verontrustend bericht ontvingen uit Nova Scotia dat Kirk's broer vrijdagavond met spoed opgenomen was in het ziekenhuis en het zag er niet goed uit. Gisterochtend, zaterdag, kregen we het bericht dat hij was overleden. Dan stort alles om je heen in en is iedereen vanzelfsprekend in rep en roer. Zowel hier als daar. Wat te doen. We hebben meteen voor Kirk een ticket proberen te boeken en gelukkig is dat door de bereidwilligheid, gezien de urgentie, gelukt met fantastische medewerking van Icelandair. Kirk is vanmiddag om 1400 uur vertrokken naar Canada om bij zijn familie te zijn en blijft daar uiteraard totdat ik op 2 mei arriveer. Hij heeft geen goed afscheid kunnen nemen van familie, buren en vrienden hier, maar zijn familie heeft hem nu, als oudste van alle broers en zusters, nodig. Jay Lowe, kirk's broer was 59 jaar jong. Mijn gedachten en die van mijn familie en zeer zekers ook de buren leven mee met de familie en hebben hun condoleances via Kirk overgebracht aan de familie Lowe.

Wat een blij moment had moeten zijn voor Jay om zijn broer weer te mogen verwelkomen, over twee weken, zal een zwarte bladzijde blijven.

1. Niry de Jonge:
    19 april 2015
    Ook namens ons gecondoleerd met het overlijden van Kirk`s broer. Ik had al zoiets vernomen van mijn zuster Marieke. Wij wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd. We denken aan jullie.
    Niry en math
  2. Ingrid Casteleijn:
    Lieve Kirk en Joop,

Ik heb dit trieste en heel verdrietige bericht gisteren via Joop ontvangen. Nogmaals wil ik jullie condoleren en heel veel sterkte wensen. Zo ontzettend verdrietig dat jullie niet nog een aantal jaren van elkaar hebben kunnen genieten in Canada. Iedereen kijkt zo uit naar jullie komst. En nu dit. Het is niet te vatten. Dit werpt een donkere en verdrietige sluier over jullie aankomst en een nieuw begin in Canada. Fijn dat Kirk morgen bij zijn familie is, om dit samen te delen en elkaar te steunen. Zwaar en jammer dat jullie nu niet samen alles kunnen afsluiten in NL. Joop heel veel sterkte met de laatste dingen regelen en inpakken. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en Kirk. En natuurlijk voor de rest van de familie. Lieve Joop, ik zie je 1 mei op Schiphol. Dat gaan we nog even knuffelend afscheid nemen.
    Liefs, Ingrid xxx
  3. Joop en Kirk:
    Dank Niry en Ingrid.
  4. Kelly:
    Ach wat vreselijk! Sterkte voor de hele familie. Bah wat naar. Dikke kus
  5. Gerry:
    19 april 2015
    Vind het heel erg voor zeker Kirk en dat voor hem nu ineens alles anders wordt, zowel hier als in Canada. Gelukkig heeft hij jou Joop en samen met de familie in Canada gaan jullie het zeker redden. Voor jou komt nu alles op je af, afscheid van iedereen, huis afronden etc. Joop ik geef om je, maar dat weet je al heel lang. Ook jij kunt het aan en als je ons nodig hebt zijn we er zeker voor je. En ik zou het nu heel graag willen om je te zien, je weet wat ik bedoel, maar is nu niet meer haalbaar. We houden kontakt. XXXXXX
  6. A3 en Riet:
    20 april 2015
    Dit is een vreselijk bericht. Kirk, Joop en familie gecondoleerd. Het is erg donker geworden op de plek waar de zon scheen. Het afscheid hier en de begroeting daar is ineens heel anders geworden. Wij wensen jullie veel sterkte en gaat in Canada worden wat jullie wilden.
  7. Paula:
    20 april 2015
    gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd

liefs Paula
  8. Linda:
    20 april 2015
    lieverds! In gedachten bij jullie....! Dit is ook niet hoe jullie het gepland hadden, heb vertrouwen! En heel veel sterkte lieve schatten! Dikke zoen, Linda (spanje)
  9. Diny Beense:
    21 april 2015
    Jaja broertje, woorden schieten mij te kort! Het is diep diep triest! Ik wens jou, Kirk en zijn naasten heel veel sterkte toe. De komende tijd zal best moeilijk worden. Jay, die er niet meer is en jullie die de nieuwe inwoners van Greenwood worden. Het is zo dubbel gevoel, verdriet en blijdschap. Ik zal in mijn gedachten heel vaak bij jullie zijn! Ik hou van jullie!!!