Winter in Canada

8 februari 2016 - Greenwood, Canada

Maar goed dat we de blog nog niet hebben afgesloten want het is winter hier in Nova Scotia. Ik heb gisteren een kleine impressie gefilmd in drie delen om jullie een indruk te geven hoe het er hier op dit moment uit ziet. Maar het gaat nog erger worden.

Vanmiddag nadert een storm met windkracht tot 120 km per uur en heel veel sneeuw komt met die storm mee. Dus het zou zo maar kunnen dat we morgen helemaal ingesneeuwd zijn. De storm begint ergens vanmiddag en duurt tot Dinsdagochtend.

Deel 1 van de video breng ik je even naar het winkelcentrum met een berg opgeduwde sneeuw. Vervolgens rijden we richting Torbrook.

Deel 2 keren we om en rijden langzaam weer terug met zicht op veel huizen en veel sneeuw.

Deel 3 rijden we richting en door onze wijk Fales River om vervolgens weer op Neptune aan de komen.

De drie video's staan bij VIDEO'S.

1. Gerry:
    8 februari 2016
    Ik wacht met spanning af op de video's. Wens jullie heel veel sterkte met de storm en de sneeuw.Hoop dat het mee valt en dat jullie niet afgesloten raken.

Liefs Ger.
  2. Ingrid Casteleijn:
    8 februari 2016
    Kom maar op met die video's.
    Ik ben zeer benieuwd.
    Succes met de sneeuw en de kou, mannen.
    Tot schrijfs.
    Liefs, Ingrid
  3. Diny Beense:
    9 februari 2016
    Jemig, wat spannend! Voldoende eten in huis? Spelletjes zoals Mens erger je niet Extra dekens en stookolie? Moonboots aan en sneeuw ruimen maar. In gedachten ben ik bij jullie☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃
  4. Kelly:
    9 februari 2016
    brrrr wat een weer! hopelijk heb je alle ingrediënten in huis om een stevige pan snert te maken
  5. Riet en Adrie:
    10 februari 2016
    Mannen sterkte gewenst. Denk aan de Eskimo's met de iglo bestaande uit ijsblokken en sneeuw. Het wordt dan binnen zo warm dat de kachel uit kan. Elk nadeel heb z'n voordeel.
    Uiteraard zijn wij ook benieuwd naar de video's. Hartelijke groet.