Winter in Greenwood

12 februari 2016 - Greenwood, Canada

De video's zijn gelukt en staan online. Ze mogen dan wel Winter in Greenwood heten, maar de winter in het midwesten van Canada is nog veel erger. Temperaturen van min 32 graden is al gemeten. En dan hebben we het over dag temperaturen. Vandaag is het hier min 10 en zal de rest van de dag ook zo blijven.

Als je de video's bekijkt is het net Zwitserland of Oostenrijk, dus niet echt iets bijzonders maar omdat dit onze eerste winter hier is leek het me wel leuk dit met jullie te delen.

1. Gerry:
    12 februari 2016
    Ziet er wel heel mooi uit zo van uit de auto. Jammer dat je geen commentaar geeft. Is zo stil zo. Stond ook een behoorlijk wind. Benijd jullie niet hoor?

XXXX Ger.
  2. Piet en yvonne veen:
    12 februari 2016
    ziet er mooi uit hoor,maar ik ben blij dat wij die winters niet hebben

Gr uit Diemen
  3. Huissen an:
    12 februari 2016
    wat een sneeuw hé de vrachtwagen is zeker onderweg gerstrand ben wel benieuwd gr.aan beide hen en an
  4. Joopbeense en Kirk Lowe:
    13 februari 2016
    Commentaar geven op iets wat overduidelijk is lijkt me niet zo spannend. Inderdaad wees maar blij. Vannacht was het min 14.8 graden, en die vrachtwagen An is onderweg maar hoorde dat hij water lekte dus of het nog aankomt is nog maar de vraag.
  5. Riet en Adrie:
    15 februari 2016
    Ja dit is weer voor het gebreide broekje. De stilte tijdens de weergave is mooi. Lang geleden dat wij hier een pak sneeuw hadden. Als er eens goeie sneeuwval is is het prachtig. Iedere dag gedurende langere tijd is minder. Gaan jullie weleens op de lange latten of op de slee?? Maak een sneeuwpop en dan graag een foto.
    groet
  6. Joopbeense en Kirk Lowe:
    17 februari 2016
    Ieder jaar valt hier wel een pak tot behoorlijk pak sneeuw. Eergisteren was het hier min 27 celcius en vandaag weer plus 12 celcius. Maar de winter is nog lang hier. Nog zeker tot eind april kan het hier spoken. We zijn nog niet de latten opgegaan en betwijfel of we dat dit jaar ook gaan doen.