NOG DRIE WEKEN

8 april 2015 - Diemen, Nederland

Vandaag over drie weken staat de container voor de deur en gaan ze alle spullen inladen.  De dag daarvoor komt het verhuisbedrijf alles inpakken en klaar zetten. De afgelopen drie weken waren zeer hectische. Eerst mijn afscheid van het werk, op fantastische wijze georganiseerd door al mijn collega's en twee weken later het afscheid op Kirk's werk. Wij zijn nu echt met vervroegd pensioen.

In de tussentijd kregen we ook op 2 april een batterij gegadigden voor het huis en gistermiddag is bekend geworden wie ons huis per 6 mei gaat huren en we hebben reeds contact gelegd met de nieuwe huurders naar aanleiding van enige spullen die ze zouden overnemen. Zouden, want die overname gaat niet door, m.u.v. de laminaatvloer in de huiskamer die ze zo mogen hebben van ons. Andere zaken worden morgen door een bedrijf weggehaald zoals de screens. Het zonnescherm in de achtertuin gaat dat bedrijf verhuizen van nummer 31 naar 27. An en Hennie hebben het van ons overgenomen. Het enige wat we zelf weghalen is de douche cabine. Voor de screens hebben we reeds een plek gevonden voor ons huis in Greenwood. Nadat de container is gevuld gaat het op weg naar de haven van Rotterdam waar het op 7 mei ingeklaard zal gaan worden en op 15 mei vertrekt het vervolgens met MAERSK naar Halifax, Canada waar het, na twee tussenstops, rond 1 juni zal arriveren.

We hebben dus één maand de tijd het huis in Greenwood op orde te brengen voordat de container voor de deur afgeleverd zal gaan worden.

De dagen vliegen nu wel heel snel om en er moet nog veel gebeuren. Op 18 april gaan we naar mijn zuster in Zaltbommel voor haar verjaardag waar ook even stilgestaan gaat worden bij ons vertrek. Vervolgens verblijven we op 29 april één nacht bij Rita en Paul en de 30e vind de eind-inspectie van het huis en inleveren sleutels plaats en verblijven we later in een hotel op Schiphol om vervolgens op 1 mei 2015 alle aanwezigen vaarwel te zeggen op Schiphol.

1. Gerry:
    8 april 2015
    Het begint nu toch wel akelig echt te worden hoor? Super fijn voor jullie. Wat gaat de tijd snel. Jammer dat de nieuwe bewoners niets willen overnemen. Hoop dat jullie goede buren ook met ze op kunnen schieten, want die zullen jullie wel enorm gaan missen. Gelukkig is de communicatie tegenwoordig een stuk makkelijker. Nou jongens de laatste loodjes en dan is het zover. Succes er mee. XXXXXX
  2. Loes en Peter:
    8 april 2015
    Tjonge jonge zeg ...... nu gaat de tijd wel heel erg snel!
    Hopelijk blijft alles op rolletjes lopen en nemen jullie ook even de tijd om afscheid te nemen van jullie familie en vrienden.

Succes met alles, en ik kom nog even gedag zeggen hoor bij de voordeur!
  3. Nelly:
    8 april 2015
    Houd het einddoel voor ogen, over 2 of 3 maanden relaxen in jullie nieuwe onderkomen. Een mooie nieuwe start gewenst, Uit het oog maar niet uit het hart!
    groet Nelly
  4. Diny Beense:
    9 april 2015
    Jammer dat de nieuwe bewoners jullie spulletjes niet willen overnemen. Maar goed dat is ingecalculeerd. Broer respect dat je de moeite neemt om ons te blijven informeren. Voor geintresseeeden heel fijn! Dank je wel tot gauw.......
  5. A3 en Riet:
    12 april 2015
    Tijdens koffie en gebak hebben even gesproken over hobby's.
    Als de woning op orde is en de tuin ook kunnen jullie in de komende winter toch zalm gaan vissen en krab vangen.