Het is in aantocht

14 juni 2015 - Greenwood, Canada

Onze huisraad dat op 28 april met gemengde gevoelens werd ingepakt, ingeladen en afgevoerd voor transport naar Rotterdam en per boot via Montreal naar Halifax, Nova Scotia gebracht werd, komt dan eindelijk morgen aan bij ons huis. Na veel gehakketak tussen onze verhuizer in Den Haag en hun partner in Montreal gaat het dan eindelijk gebeuren. Zes weken later, wat in normale omstandigheden niet langer dan drie weken had mogen duren. Eindelijk ons eigen bed en andere zaken waar je toch aan gehecht bent.

Joop en Kirk

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Piet en yvonne veen:
    14 juni 2015
    gelukkig,wat je zegt je eigen bed is goud waard.Ga er maar vast over dromen.Komt het toch allemaal weer goed.
  2. Nelly:
    14 juni 2015
    De laatste hobbel genomen, morgen veel plezier met uitpakken!
    Al jullie `bezittingen" als nieuw door je handen laten gaan.
    liefs,
    Nelly
  3. Paul:
    14 juni 2015
    We zullen duimen voor jullie
  4. Niry de Jonge:
    14 juni 2015
    Het is toch weer fijn als je je eigen spullen weer bij je hebt. Dat geeft je toch een gevoel van je echt thuis voelen. Veel succes en liefs voor jullie beiden!
  5. Joop en Kirk:
    14 juni 2015
    Dank, paul en rita, von en piet, nelly en niry.
  6. A3 en Riet:
    15 juni 2015
    Te hopen dat alles heel is gebleven. Bij het uitpakken zie je weer spullen waarvan je niet meer wist dat je ze had. Veel plezier met het inrichten van de woning.
  7. Joop en Kirk:
    15 juni 2015
    Dat is altijd te hopen, maar het moeten professionals zijn volgens het bedrijf in Montreal. We wachten af.
  8. Wil Beense:
    16 juni 2015
    He eindelijk dan toch rondgevaren en aangekomen. Blijblijblij. Beetje spanning hoort erbij haha. Voorzichtig uitpakken en waar kan inrichten. Veel plezier en rustig aan. .
  9. Henk Zegger:
    18 juni 2015
    Leker je eigen spulletjes en genieten van je eigen huis.
  10. Gerry:
    Hoi Joop en Kirk,

We hopen dat jullie spullen goed zijn aangekomen en dat je ondertussen in jullie eigen bed kunnen slapen. Veel plezier met alles en dan nu echt gaan settelen.
  11. Joop en Kirk:
    19 juni 2015
    Spullen zijn aangekomen maar het is zoveel dat we op dit moment nog op een matras liggen want alle kamer staan nog redelijk vol met dozen. Iedere dag worden dozen leeggehaald, sorteren en opruimen.
  12. Joop en Kirk:
    19 juni 2015
    Dat gaat zeker lukken Henk. Alles is heel aangekomen alleen bang dat wij iets vergeten zijn in ons oude huis. Maar ik heb het huis drie keer kamer voor kamer en ruimte voor ruimte gecontroleerd en er is niets achtergebleven, voorzover ik weet. Ik heb je daarover een mail gestuurd.