Terug in Nederland

7 februari 2015 - Amsterdam, Nederland

Weer terug op Nederlandse bodem. Na 45 minuten vertraging in Halifax, is dat ruimschoots ingehaald met de vlucht tussen Toronto en Londen en kwamen we vervolgens 10 minuten eerder aan in Amsterdam. Althans wij wel, maar de koffers bleken, na tevergeefs bij de band gewacht te hebben, nog in Toronto te staan.

Mooie service van de kofferbehandelaar Aviatransport, want deze worden vanavond voor 22.00 uur nog thuis afgeleverd. Ze belden vanmiddag dat de koffers met het eerste KLM toestel uit Toronto in Amsterdam waren aangekomen. Dat kan wel kloppen want een KLM Boeing 747 naar Amsterdam stond ook op het platform in Toronto.

Nu dit weekend even bijkomen en volgende week zullen we `aan de bak` moeten.

Een geslaagde korte vakantie.

Joop en Kirk

1. Maria:
    7 februari 2015
    Welkom thuis Joop en Kirk! Goede service voor jullie koffers zeg. Jullie hebben spijkers met koppen geslagen en ook een beetje wintersport vakantie gehad als ik het zo zag! WE spreken elkaar volgende week.
    Bye, Maria
  2. Niry de Jonge:
    7 februari 2015
    Welkom thuis. Zag net een filmpje dat er weer heel wat sneeuw gevallen is in Nova Scotia. Het zal nu wel een drukke tijd worden om alles te regelen. Sterkte ermee! groetjes uit Heerlen
  3. Ingrid Casteleijn:
    7 februari 2015
    Welkom thuis. Weer een "avontuur"meegemaakt: zonder koffers thuiskomen. Gelukkig dat ze wel snel achter jullie zijn aangereisd en ze keurig bezorgd gaan worden.
    Rust lekker uit en volgende week weer aan het werk.
    En ook natuurlijk starten met al het regelwerk.
    En beslissen wat mee te nemen naar Canada en wat niet.
    Worden nog wel heftige maanden, denk ik.
  4. Nelly:
    8 februari 2015
    Welkom thuis, of moet ik schrijven "welkom in jullie 2e thuis".
    Veel regelwerk nu, als jullie hulp nodig hebben, weet je me te vinden! groet, Nelly