Weer een stukje verder!!!!

4 maart 2015 - Diemen, Nederland

Gisteren zijn we weer een stukje verder gekomen met onze aanstaande verhuizing.

In de middag kwam voor de tweede keer onze beoogde verhuizer langs voor een laatste opname van de spullen die we meenemen en de puntjes op de bekende i te plaatsen. Aangezien zij de enige waren die constant met ons contact onderhielden en ook interesse toonden, hebben we de twee andere gegadigden bedankt en geven we onze spullen aan dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk en denken met je mee. Dus een verhuizer is nu ook rond die alles verzorgd t/m de huisdeur in Canada.

Op 28 april komen ze langs om alles in te pakken en op 29 april komt de container en gaat men alles inladen. Nog diezelfde dag gaat het naar de haven van Rotterdam in afwachting op het transport naar Canada. De overtocht duurt 7 dagen. Dan de formaliteiten in Canada en het vrijgeven van de container en je bent 2 tot 3 weken verder. In die tijd kunnen wij het huis zoveel als mogelijk opknappen en een plan maken wat waar komt te staan.

De sleutels zijn binnen bij Kirks zuster en de electricien is nu bezig in het hele huis alle electra opnieuw aan te leggen. Bekabeling, contactdozen etc.

Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag en dan gaan we werken in ons huis in Diemen.

We houden jullie op de hoogte!!

1. Gerry:
    4 maart 2015
    Nou het begint dus allemaal te lopen. Zo te horen verloopt alles tot nu tot op rolletjes. Dat is altijd prettig. Nog even en je bent met vakantie en dan met pensioen. Dan heb je altijd vakantie en wel op een hele speciale manier. XXXX
  2. Paul:
    4 maart 2015
    spannend hoor allemaal die laatste loodjes
  3. Loes en Peter:
    4 maart 2015
    Zo dat is tempo maken! Veel succes...
  4. Ingrid Casteleijn:
    4 maart 2015
    Klinkt heel goed, heren. Mooi strak schema. En een goede, betrouwbare verhuizer is natuurlijk heel belangrijk. Zeker weten dat jullie spullen in goede handen zijn.
  5. Diny Beense:
    4 maart 2015
    Ja broertje goed georkestreerd! nemen jullie de laatste twee dagen een hotel?
  6. Joop en Kirk:
    5 maart 2015
    De voorlaatste dag gebruiken we om het huis aan kan te krijgen en de 30e verblijven we inderdaad in een hotel op Schiphol.