Zo, dat is ook weer gebeurd!!

7 maart 2015 - Diemen, Nederland

We hebben de overeenkomst voor onze verhuizer binnen. Even de kleine lettertjes lezen en dan hup opsturen. Als klap op de vuurpijl hebben we vanochtend ook de auto verkocht. Geen winst uiteraard want een auto kost alleen maar geld, maar wel meer gekregen dan waar we op hadden gehoopt. We zijn al langzaam bezig zaken op orde te brengen. De achtertuin ziet er uit alsof iemand goed huis gehouden heeft en dat is ook zo. De voortuin is ook bijna gedaan. De rozen zijn naar An en Hennie gegaan en heeft An haar clematis terug die we een paar jaar geleden van haar hadden gekregen. Jammer, maar planten mag je nu eenmaal niet meenemen. Wel onze mooie potten maar die moeten eerst goed gereinigd worden. De huur is reeds opgezegd. Nieuw paspoort is binnen en onze uitschrijving uit deze gemeente gaan we op 16 maart doen. Dat moet op tijd want verschillende papieren moeten ook naar de Zorgverzekering zodat deze op 1 mei gestopt kan worden.

Zoals jullie lezen, moet er veel geregeld worden voordat je de deur achter je dicht kan doen en weer een hoofdstuk afsluiten en hebben we hier precies 15 jaar gewoond.

Zoals eerder al geschreven, we houden jullie op de hoogte.

1. Gerry:
    7 maart 2015
    Het loopt allemaal op rolletjes zo te horen. Altijd prettig.

Het gaat ook steeds dichterbij komen.
  2. Piet en yvonne veen:
    fijn Joop .......bedankt
  3. Mennevellinga:
    7 maart 2015
    Raakt me toch gek he. Menne
  4. Diny Beense:
    7 maart 2015
    Ja Menne, ik weet precies wat je bedoeld. Wat fijn dat het tot nog toe voorspoedig verloopt! Blijf alert en probeer ook een beetje te genieten van de laatste paar weken hier in Nederland!