Ons nieuwe huis

3 februari 2015 - Torbrook, Canada

Vanmorgen hebben we door de sneeuw geploegd om op tijd bij de advocaat te zijn. Dat is allemaal gelukt. Daarna naar het huis voor een afspraak met de electricien. Ook dat is gelukt. Toen weer naar de advocaat om onze intentie verklaring te ondertekenen en een borg achtgelaten. Het huis is dus officieel van ons vanaf 27 februari a.s.

Voor die datum heeft de electricien toestemming gekregen van de huidige eigenaar het electra compleet te vernieuwen zodat dat gedaan is zodra wij hier terug komen.

Al met al een vruchtbare dag.

Bij video heb ik een clip geplaatst van de weg naar beneden en een van de weg naar boven. Die van de weg naar boven eindigt bij Rosemary's huis.

Ps de tweede video kan ik niet uploaden vanwege een fout.

1. Ingrid Casteleijn:
    3 februari 2015
    Mooi dat jullie missie geslaagd is vandaag.
    Toch de advocaat en de electricien kunnen bereiken.
    En dat er al snel aan het elektra begonnen mag worden, is heel fijn.
    Ik heb jullie video van de rit naar beneden gezien, achter de sneeuwschuiver/strooier aan. Heftig hoor!
    Maar ik zag geen 2e video van de weg naar boven.
  2. Joop en Kirk:
    3 februari 2015
    Ingrid, de twede video is mislukt helaas.
  3. Paul:
    3 februari 2015
    Heel fijn, ben blij dat het allemaal gelukt is en wil ik jullie feliciteren met jullie huis. Wij hopen dat jullie er heel gelukkig zullen zijn.
    Ik hou de vlucht in de gaten en hoop dat het vliegtuig gewoon gaat vliegen op tijd.
  4. Joop en Kirk:
    3 februari 2015
    Dat hopen we ook. Het weer moeten we in de gaten houden voor het geval we voor niets naar Halifax rijden. We bellen ook vrijdagochtend nog met de luchthaven. Hoe dan ook we houden je op de hoogte Paul.
  5. Paul:
    3 februari 2015
    Straks missen jullie ook nog de aansluiting in Toronto en Londen !!!
  6. Joop en Kirk:
    3 februari 2015
    Dan moeten we overgeboekt worden.
  7. Nelly:
    4 februari 2015
    Joop en Kirk gefeliciteerd!!! Vanaf nu wordt het regelen regelen en regelen, maar dat is jullie wel toevertrouwd. Alleen aan de sneeuw valt niet veel te regelen, puur natuur, prachtige plaatjes! Houd elkaar warm, groet!
  8. Niry de Jonge:
    4 februari 2015
    Gefeliciteerd! Missie geslaagd! Eigenlijk is het toch nog vlug gegaan. Nu moet er inderdaad nog een heleboel geregeld worden!
    Hoop dat jullie terugreis vlot verloopt!
    Succes.