ingesneeuwd

31 januari 2015 - Torbrook, Canada

Vandaag, zaterdag is er veel sneeuw gevallen, zo veel zelfs dat we bijna de berg niet af kunnen. Kirk en Paul hebben hun leven gewaagd en zijn met de 4 wiel drive naar beneden gegaan om een paar boodschappen te doen.

Er komt vanavond en vannacht nog meer sneeuw onze kant op dus gaat een rustig weekend worden. Maandag en dinsdag gaan drukke dagen worden en woensdag gaan we naar New Minas. Dat is 45 km verderop en daar zijn meerdere supermarkten en winkelcentra. En dan kruipt het langzaamaan weer naar de vrijdag waar wij het vliegtuig om 17.20 nemen richting Toronto en vanuit daar naar Londen en Amsterdam. Maar het is nog niet zover dus voorlopig zijn jullie nog niet van ons af. We hebben zojuist een korte wandeling gemaakt met de honden. Filmpje staat bij Video en drie foto's bij foto algemeen.

En voor ik het vergeet 3x hoera voor de Prinses.:)

1. Maria:
    31 januari 2015
    Hoeraaaaa!!
    Hadden jullie de snowboots en bontmutsen mee ?
    Of hebben jullie die maar meteen aangeschaft ;-)
    Geniet nog maar even van het prachtige winterlandschap daar.
  2. Ingrid Casteleijn:
    1 februari 2015
    Wow, wat een sneeuw zeg. Jullie maken meteen alles mee.
    Wat een leuk filmpje van de honden, geweldig.
    Doe voorzichtig verder, alsjeblieft.
    En geniet van de witte wereld.
  3. Piet en yvonne veen:
    1 februari 2015
    nu maar hopen dat jullie weg kunnen komen als het daar met bakken sneeuw naar beneden komt.Geniet er nog maar van,we zijn benieuwd naar jullie verhalen als je weer in Diemen bent
  4. Joop en Kirk:
    1 februari 2015
    Het sneeuwr nu nog steeds of liever, weer hier in Torbrook. Ik denk dat het met sneeuw makkelijker wegkomen is dan landen met een vliegtuig, maar kan me vergissen. Wat zagen we nu Von? Geen prachtige laan met bomen meer? En wat is die andere kant lelijk. Dat met die golfplaten. Wat vinden de buren ervan dat al die hoge bomen neergezaagd zijn. Zijn allemaal weg, met wortel en al? Geeft je wel meer ruimte en licht.
  5. Joop en Kirk:
    1 februari 2015
    Trrouwens Von, heb je mijn mail nog ontvangen aangaande zondag?
  6. Joop en Kirk:
    1 februari 2015
    Maria, nee dat hebben we nog niet aangeschaft. We wachten even tot de uitverkoop want dat kan je 70% schelen. Ik ga ook langlauf skies aanschaffen en wie weet ook de gewone skies met boots, when the price is right.