Het gaat er langzaam op lijken deel 5

12 juli 2015 - Greenwood, Canada

Vandaag hebben het leggen van de laminaat voltooid in de beide slaapkamers. En Kirk had in deze gelijk dat we nooit onze laminaat hadden kunnen gebruiken voor de woonkamer, keuken en hal. Er waren teveel eindstukken. De kamers in Diemen waren groter dus de wanden ook, vandaar veel eindstukken. In de hal, woonkamer en slaapkamers zijn alle prenten etc etc opgehangen. Het op de juiste plaats zetten van de meubelen moet nog even wachten want op 19 juli moeten we alles weer naar buiten zetten, onder de carport, want op 20 juli komt men het vinyl leggen in de keuken, woonkamer en hal en vanaf die datum is het huis af. Met uitzondering van enkele niet al te belangrijke zaken en de basement. De basement gaat een winter project worden.

Het begint nu echt heel warm te worden en we willen er op uit. Gisteren en vandaag was het ruim 30 graden. Morgen ietsje minder, maar daarna komen de hoge temperaturen weer terug dus geen pretje om binnen te werken.

Als het iets minder warm gaat worden, beginnen we met de tuin wat aan te kleden met planten die we inmiddels hebben gekocht.

Tot zover maar weer.

Joop en Kirk

1. Diny Beense:
    13 juli 2015
    Hai hai klussers, nog even geduld hebben. 19 juli is in zicht. Wanneer de vloeren bekleed zijn, kunnen jullie de meubels een vaste plek geven. Maken jullie dan een paar foto's? Wil wel even op bezoek komen om jullie stulpje te bewonderen, maar de kilometervreter heb ik uitgeleendvandaar de gevraagde kiekjes hebben jullie aardbeien in loondienst geplukt? Bewaar wat jam voor mij! Weet zeker dat het jullie lekker zal gaan smaken
  2. Gerry:
    13 juli 2015
    Nou mannen jullie hebben er wel aangetrokken hoor? Super dat het nu echt jullie huis gaat worden.
    Ook ik kijk net als je zus naar de foto's uit. Geniet van de zomer, als het tenminste niet te heet is, maar ik neem aan dat het daar anders aan voelt dan bij ons. Hier giet het van de regen op het moment. Goed voor de tuinen. Liefs Ger.
  3. Paul:
    13 juli 2015
    Fijn dat jullie een beetje opschieten, toch vervelend als het nog niet af is.
    Hebben jullie de screen al opgehangen en past het een beetje ?
    Ik wacht de foto's af.
    Groet, Paul.
  4. Niry de Jonge:
    13 juli 2015
    Fijn dat alles lekker opschiet. Ben benieuwd hoe de tuin gaat worden.
    Hier regent het momenteel ook. Donderdag en Vrijdag krijgen we weer de zon te zien. Het is wel een rare zomer maar ja tevreden zijn met wat je krijgt. Wij zijn zaterdag nog wezen fietsen. groetjes van on beiden!
  5. Nelly:
    14 juli 2015
    Hoi Joop en Kirk,
    Nou dat begint er zeker op te lijken. Nog even, dan zitten jullie voor jaren gebeiteld. Nu gaan genieten van het mooie weer, of lekker buiten in de tuin bezig zijn! Succes met de laatste loodjes.
    groet, Nelly