4 februari 2015, op weg naar New Minas

4 februari 2015 - Wilmot, Canada

Vanmiddag zijn we naar New Minas geweest en hebben diverse bouwmarkten bezocht. De mogelijkheden en prijzen bekeken van verschillende dingen die we nodig zullen hebben zodra we hier zijn. New Minas zoals ik het ken van jaren geleden is een stuk groter geworden en gigantisch uitgebreid met nieuwe grote supermarkten.

Een filmpje van New Minas heb ik geplaatst bin Video met de naam New Minas.

Het weer voor de terugvlucht op vrijdag ziet er goed uit. Geen sneeuw in het vooruitzicht.

Vanaf Halifax vliegen we eerste naar Toronto. Van daar naar Londen en dan Schiphol.

1. Menne:
    5 februari 2015
    Rijden jullie zelf daar in de sneeuw? Of met een van jullie vrienden?? Is anders best wennen na zo n lange sneeuwvrije tijd in Holland ;)
  2. Joop en Kirk:
    5 februari 2015
    Kirk zit aan het stuur. Ik ben zelf niet zo'n held mrt rijden in de sneeuw, zeker nirt met de hoeveelheid dat hier per etmaal kan vallen. Nog 1 dag en vliegen we alweer terug, maar wel met een voldaan gevoel dat we iets bereikt hebben.
  3. Nelly:
    5 februari 2015
    De wegen en omgeving doen me veel aan Ijsland denken. Ook die enorme winkels met alles te koop. Waar is de slaapkamer in jullie nieuwe huis, of wordt het in de basement slapen?
    Have a nice flight tomorrow, goede reis terug! groet Nelly
  4. Gerry:
    5 februari 2015
    Nou jongens, missie bijna volbracht. Morgen weer terug. Hoop dat jullie bij het vliegveld kunnen komen vanwege de sneeuw.

Goede reis terug en behouden thuis komst XXXXXXXX
  5. Diny Beense:
    5 februari 2015
    Jongens, morgen een behouden vaart terug en een ding is zeker, wil jullie zo snel moglijk zienhet is duidelijk dat er menig traantje weggepinkt zal gaan worden. Het zij zo! Dat hoort erbij, groetjes aan Rosemary en family
    Joop nog even doorschrijven hoor
  6. Huissen an:
    5 februari 2015
    goede reis terug tot gauw hen en an
  7. Joop en Kirk:
    Dank An en tot zondag.