Gesettled.

21 augustus 2015 - Greenwood, Canada

Laatste bijdrage voor de blog.

We zijn gesettled voor dit jaar. In de wintermaanden gaan we de badkamer aanpakken want daar is het nu veels te heet voor buiten. Temp. van 32 tot 37 celcius is normaal.

Via de email houden we een ieder die daar prijs op stelt op de hoogte van verdere vorderingen. Laat me het ook weten als je het wel goed vind zo.

1. Niry de Jonge:
    21 augustus 2015
    Hallo Joop en Kirk. Wat hebben jullie een hoop werk gehad om van het huis jullie woning te maken. Een geweldige prestatie! Heb de video gekeken en heb er van genoten. Kan begrijpen dat jullie dit reisverslag gaan afsluiten. Het is nu aan jullie om je leven daar in Canada te gaan beginnen. Ik wens jullie een geweldig mooi leven daar! We houden contact. Het meeste wat wij beleven zal je op F.B zien. Heel veel liefs van ons!
  2. Ingrid Casteleijn:
    21 augustus 2015
    Super goed gemaakt, Joop. Een mooi overzicht van al het werk dat jullie verricht hebben. Eindresultaat mooi en gezellig. En geeft ons een goed beeld waar jullie nu wonen.
    Ik hoop dat jullie nog vele gelukkige en gezonde jaren samen mogen hebben in Greenwood.
    Liefs en groetjes van Siebe en Ingrid Casteleijn
  3. Piet en yvonne veen:
    22 augustus 2015
    nou joop en kirk ,we hopen zeker niet dat dit het laatste is wat we van jullie zullen horen.We hebben ervan genoten van alle foto`s en video`s.We wachten nu je komst af als je naar Nederland komt.En ook dan blijven we contact houden

liefs Von en Piet