LAATSTE REISVERHAAL

21 augustus 2015 - Greenwood, Canada

Hallo Allemaal,

Het laatste verhaal is ophanden. Kijk, luister en ik hoop geniet van de korte foto en video impressies die ik in 1 verhaal neergezet heb.  Zoals op de video is te lezen, stoppen we met deze blog op 1 september 2015. We hebben een ieder hopelijk van de nodige informatie voorzien in de vorm van de verhalen, foto's en video's. We vonden het leuk om te doen maar er moet eens een eind aan komen, en die tijd is nu.

Hoop dat we via de mail gewoon contact zullen blijven houden en ga mijn best doen vrienden en kennissen bezoeken als ik vanaf de laatste week van september even terug ben in Nederland.

Bij VIDEO staat onze laatste VIDEO!!

1. Gerry:
    22 augustus 2015
    Nou Niek en ik hebben zeer aandachtig zitten kijken. Wat een werk hebben jullie verzet zeg? Maar het is wel erg mooi geworden. Wij hadden dat nooit voor elkaar gekregen. Zal deze blog nog gaan missen, maar het moet nu inderdaad stoppen. Wij houden uiteraard contact. XXXXXX
  2. Joopbeense en Kirk Lowe:
    22 augustus 2015
    Reparaties aan het plafond hebben we door een stukadoor laten doen. Dat is gespecialiseerd werk, maar voor de rest alles zelf gedaan en daar zijn we met recht trots op.
  3. Gerry:
    22 augustus 2015
    Dat mogen jullie ook zeker zijn. Wist niet dat je zo handig was hoor?
  4. Diny Beense:
    24 augustus 2015
    Broertje en zwager, ikzelf vind het wel jammer, maar snap het wel! Hoop in ieder geval dat, als jij of jullie iets spectuculairs meemaken ons mee laat genieten. Dank jullie wel voor ons op de hoogte houden van jullie avonturen! Kiss
  5. Gerry:
    24 augustus 2015
    Ik weet zeker dat jullie ons op de hoogte houden van alles wat spectuculair is e.d. Hoef je je niet ongerust over te maken hoor Diny. Maar begrijp wel wat je wil zeggen. Zal heel anders worden. Maar dat gaan jullie echt wel doen. Het leuke van de blog is dat je mensen die je kent maar niet ziet ook ziet reageren en dat schept weer een band. Diny sterkte meid. Maar denk dat je genoeg van je broer zult horen, want ik weet dat hij heel veel om je geeft.