Nog even!!!!!!

24 januari 2015 - Diemen, Nederland

Nog een paar dagen en vertrekken we via Londen en Toronto naar Halifax, Nova Scotia voor 10 dagen. In die 10 dagen hebben we afspraken staan voor het bekijken van 5 huizen die ons aanspreken. Toen we in september 2014 drie weken in Canada waren hadden we een drievoud aan huizen te bezichtigen maar geen voldeed aan onze verwachtingen en aan het beschikbare budget. Dit keer is het er op of er onder. Verblijfsvergunning is rond, maar is pas 100% als ik deze in handen heb. Dat moeten we volgende week regelen in Toronto.

We zijn hier al mee bezig sinds oktober 2013 en werden vlak voor de kerst 2014 blij verrast met het nieuws dat de verblijfsvergunning was toegekend.

De komende dagen brengen we jullie op de hoogte van het huis zoeken en de eventuele vorderingen daarmee, afgewisseld met foto's en een video uiteraard. En uiteraard ook kiekjes van een winters Nova Scotia waar het vorige week nog - 21 was.

1. Niry de Jonge:
    Hoi Joop en Kirk.
    Heel veel succes met jullie reis en ik hoop dat jullie slagen voor een leuk huisje!
  2. Piet en yvonne veen:
    24 januari 2015
    goede reis ,we weten dat jullie het heel graag willen,maar of wij dat willen?????????????
  3. Ingrid Casteleijn:
    Hallo Joop en Kirk,
    Nogmaals heel veel succes gewenst met het vinden van een huis. En een goede reis gewenst. We kijken uit naar jullie verslagen en foto's.
    Groetjes, Siebe en Ingrid.
  4. Loes en Peter:
    25 januari 2015
    Een hele goede en leuke reis toegewenst.
    Kom maar gewoon gezellig terug hoor!
  5. Joop en Kirk:
    25 januari 2015
    Wij komen echt terug!!!!!!