De allereerste video van het huis gemaakt op 16 mei 2015

16 mei 2015 - Greenwood, Canada

Zie hier de eerste video van het huis zoals het er nu uitziet. Een warzone. Als je er niets te zoeken hebt zou ik er niet naar binnen gaan. Begint met de tijdelijke auto, nieuwe NUON meter, vervolgens onze verwarming en airco. En dan?... laat je meeslepen door…......een bende. Het is nu zaterdag en 28 graden, terwijl het drie weken geleden nog licht sneeuwde. In hartje zomer kan het hier 35 graden plus worden. Maar de sneeuw is voorgoed vertrokken tot december Of soms nog eerder. We hebben vandaag naast gewerkt te hebben ook inkopen gedaan om eem bodem te creeeren voor onze nieuwe vriezer.

1. Gerry:
    18 mei 2015
    Jeetje mina wat een klus hebben jullie zeg?
  2. Mennevellinga:
    4 juni 2015
    leuk die oude ventilatoren aan het plafond. echt een klushuis voor een sbs serie Joop/Kirk ;) maar lijkt me gewoon leuk om te doen. we blijven het volgen. groet uit Amsterdam waar morgen een dagje van 28 C op de weeragenda staat ... M
  3. Huissen an:
    4 juni 2015
    gaat goed schiet al op leuk toch heel veel succes leuke auto vr.gr.hen en an
  4. Diny Beense:
    8 juni 2015
    Net het filmpje gezien. Complimenten hoor. Ik ben trots op jullie! Joop een tip, als je een video maakt is het leuk als je het van commentaar voorziet. Ik ben blij dat je zo veel moeite voor ons doet.
  5. Gerry:
    8 juni 2015
    Dat ben ik helemaal met Diny eens Joop, maar het is en blijft erg leuk wat we zien hoor? Ben benieuwd hoever jullie nu zijn.

Liefs Ger.
  6. Joop en Kirk:
    8 juni 2015
    Dat filmpje is van 16 mei en het is nu 8 juni. Met het volgende filmpje kennen jullie het huis niet meer terug.
  7. Gerry:
    9 juni 2015
    Ik zie het even niet het filmpje van 8 juni. Ligt misschien aan mij, Maar onder jullie video's is niets.
    Maar komt wel goed hoor? Succes daar.
  8. Joop en Kirk:
    9 juni 2015
    Nee het gaat om het filmpje van 16 mei.
  9. Joop en Kirk:
    9 juni 2015
    Het volgende filmpje moet nog komen. Het VOLGENDE filmpje.
  10. Gerry:
    Oke
  11. A3 en Riet:
    13 juli 2015
    Hallo mannen. Daar zijn we weer. Door onbekende oorzaak een deel gemist. Men zegt weleens als je met pensioen bent heb je het drukker dan in je "werkzame leven". Komt helemaal uit. Wij hebben even een behoorlijke hitte gehad. Blij dat deze nu bij jullie komt. Nog even doorzetten dan is het anders genieten.